سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس (پیامک) پاچه خاری از دختران و زنان

 


اس ام اس (پیامک) پاچه خاری از دختران و زنان 

چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند ، مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش

 

 

اس ام اس (پیامک) ضد حال 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر... و می دانی که کویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر

 

 

 متن کوتاه ، تو زندگی را نباز

زندگی یعنی بازی سه ، دو ، یک ? سوت داور............ بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی ، غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی? بچه بودی ، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ0?ــــــــــ بازی تمام شد... زندگی را باختی

 

 

اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس (پیامک) جوک ترکی

دختر ترکه عروسی میکنه همون شب فرار میکنه باباش میگه چیه چرا فرار کردی ؟ میگه بابا عروسی همش فیلم بود میخاستن منو بکنن

 

 

 اس ام اس (پیامک) ، یه بوس میدی

میخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم

 

 

اس ام اس (پیامک) ، پیام کوتاه

بیهوده متاز که مقصد خاک است

 

 

 اس ام اس (پیامک) لاتین ، عاشقانه

Toye zendone eshghe to inghadr shologh mikonam va zendoniha ro be ham mirizam ta majbor beshi mano bendazi to enreradi ghalbet

 

 

 اس ام اس (پیامک) ضد حال و خنده دار

توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... SMS جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم یه

 

 

 اس ام اس (پیامک) عاشقانه

در اخرین لحظه دیدار به چشمانت نگاه کردم و گفتم بدان آسمان قلبم با تو یا بی تو بهاریست

 

 

 اس ام اس (پیامک) غربت

هر چه قفس تنگ تر باشد، آزادی شیرین تر خواهد بود